Chanel No 5 illustration, a famous bottle on the paper / Ilustracja perfum Chanel No 5

jeudi, octobre 29, 2015


picture by @makelifeeasier_pl

Jest mi bardzo miło zaprezentować Wam moją ilustracje Chanel No 5 na biurku www.makelifeeasier.pl 
 I'm pleased to present you my Chanel No 5 illustartion at the desk www.makelifeeasier.pl


Ilustracja do kupienia w moim sklepie online. Tylko 50 ręcznie sygnowanych sztuk.
You can buy my illustration online. Limited Edition of 50 hand signed art prints.
www.shop.annaostapowicz.com

You Might Also Like

2 komentarze

  1. jestem zachwycona tymi ilustracjami. mam takie pytanie techniczne laika- jestem ciekawa czy oryginalna grafika powstaje w takim samym rozmiarze jak print, który można kupić później w sklepie czy jest mniejsza a do druku się ja powiększa?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję za miłe słowa. Już odpowiadam :) oryginalna ilustracja zazwyczaj jest malowana na formacie mniejszym A4 pózniej jest powiększana (skanowania oryginalna praca).

      Supprimer

Instagram

Subscribe