Moje ilustracje w Waszych wnętrzach / My illustrations in your home

lundi, novembre 23, 2015

photo by Makelifeeasier.pl
 photo by Lifestyleinspiracje.pl
 photo by Makelifeeasier.pl
photo by Simplymystyle.pl
photo by Szalenstwa-panny-matki.blogspot.com
photo by Lifestyleinspiracje.pl

Jeśli macie w swoich domach ilustracje mojego autorstwa i chcecie się pochwalić jak wyglądają w Waszych pięknych wnętrzach, przesyłajcie zdjęcia, opublikuję wybrane ujęcia na Facebooku i zamieszczę na blogu.

If you have one of my illustration in your home and you'd like to share with people to show them how they can create a home space with my art prints, don't hesitate to send me your pictures. Maybe you will be a part of this galerry.


Dziękuję wszystkim twórcom tej galerii!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie:) i spotkanie w takim fajnym gronie:)
    pozdrawiam
    Marta

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. To ja dziękuję za piękne zdjęcie. Pozdrawiam!

      Supprimer
  2. strasznie mi się zawsze podobały takie ilustracje, a z drugiej strony wolę puste ściany, dlatego tez mam poustawianych kilka na komodach :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I ja mam 3 stojące ramy na komodzie :) które zmieniam od czasu do czasu.

      Supprimer

Instagram

Subscribe