Etykiety na prezenty świąteczne do wydruku / Free printable Christmas gift tags

Sunday, December 06, 2015



Niedziela dobiega końca, trochę lenistwa przeplatało się z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. Przy okazji przygotowałam dla Was małą przedświąteczną niespodziankę, która mam nadzieję umili Wam pakowanie prezentów. Cztery etykiety, które możecie pobrać i wydrukować samodzielnie. Jedna z nich zawiera wykropkowane miejsce na wpisanie imienia i nazwiska obdarowywanej osoby. Możecie też zobaczyć kilka zdjęć, które zrobiłam podczas pakowania przesyłek z ilustracjami dla Was. Pamiętajcie żeby ustawić drukarkę na najwyższą jakość druku i użyć grubszego papieru. Miłego pakowania, nie zapomnijcie przekazać zapakowanych prezentów dla Świętego Mikołaja:)!

PS. Zapraszam do udostępniania na blogach, będę wdzięczna za zamieszczenie linka do mojego bloga.

I have a small gift for you today. Free printable Christmas gift tags to help you with this creative packaging process. Four different kind of tags, one with an empty space dedicated to someone special. I hope you like it! 

PS. You can share it on your blog, but please don't forget to add a link to my blog.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. prześliczne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach dziękuję pięknie, również za zaproszenie!

      Delete
  2. A ja chciałam złożyć najszczersze życzenia z okazji Mikołaja, (święto niby dla dzieci, ale czasem można pofantazjować :) ) dużo prezentów, miłości i powodzenia w bloggerowaniu :) Całuski od Pastelowego domku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastelowy domek to przemiłe komentarze :) bardzo dziękuję i życzę również wspaniałego czasu przedświątecznego, a na Święta rodzinnej, pastelowej radości:)

      Delete
  3. Replies
    1. Cieszę się, że się podobają! Ja również ciepłe pozdrowienia przesyłam:)

      Delete
  4. piękne. z pewnościa wykorzystam je w tym roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Zapraszam śmiało do pobierania i dzielenia się:)

      Delete

Instagram

Subscribe