Artystyczny, ilustrowany kalendarz na Nowy Rok / Illustrated 2016 Art Calendar

mardi, décembre 01, 2015


Jest mi bardzo miło pokazać Wam mój pierwszy Autorski Kalendarz z sześcioma specjalnie przygotowanymi ilustracjami. Jest to edycja limitowana tylko 30 sztuk kalendarzy, drukowanych na artystycznym papierze, ręcznie sygnowany i pakowany na prezent. Dostępny w dwóch formatach: format A4 i większy A3. Tutaj mam dla Was dobrą wiadomość, ponieważ wysyłka dostępna jest również z Polski, od 13 grudnia 2015, priorytetem:) Jeśli chcielibyście zamówić wcześniej, żeby mieć pewność, że nie zabraknie nakładu, piszcie do mnie na adres: annaostapowicz@gmail.com, lub złóżcie zamówinie przez mój sklep.

I'm pleased to show my first Illustrated Calendar with six new illustrations. The 2016 Calendar is limited edition, only 30 pieces, hand signed. Available i two different paper size: A4 and bigger one A3. Calendar is available on my online store and ready to send from 13 December 2015 from Europe. If you have any questions or you would like to be first to preorder this Calendar don't hesitate to send me an email: annaostapowicz@gmail.com. You can preorder online on my shop.

More ideas for Christmas gifts on my online store:

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe