Świąteczne tapety na telefon - iPhone / Holiday iPhone wallpapers

Tuesday, December 08, 2015


Po ostatnim poście dostałam pytania odnośnie świątecznych tapet na telefon, to bardzo fajny pomysł i mam nadzieje, że Wam się spodoba. Przygotowałam dla Was dwie szaro-śnieżne, zimowe tapety na iPona lub inne telefony oraz niewielkie tablety. Święta tuż za rogiem, śniegu u mnie nie widać:) i na razie się nie zapowiada, niech chociaż te grafiki Wam umilą przedświąteczne chwile! Ja już "ubrałam" swój telefon:)))) stylowo i na zimowo! Tapety do pobrania pod linkiem na dole.

Since the Holidays are right around the corner, I have created two free, holiday phone wallpapers for you! Just click on the links below and save the image. Hope you enjoy!


You Might Also Like

7 komentarze

Instagram

Subscribe