Look Me In The Heart - drawings, my new personal project

Friday, February 19, 2016

Weekend ... Wine!
illustration by Anna Ostapowicz

-----------
Hello, I would like to share with you my new born drawing project. I called Look Me In The Heart.  One day I woke up an had an idea to tell you something more personal ... short drawing stories about women's life. Story about me, you, her .... Sometimes funny, sometimes romantic, the other time with positive energy. I don't know what will happen, and how many stories we will share together, just enjoy! and follow me on tumblr and instagram  #LookMeInTheHeart 

-----------
Witam Was serdecznie, chciałabym się podzielić z Wami moim nowym, spontanicznym projektem, który nazwałam Zajrzyj w Moje Serce. Pewnego dnia obudziłam się i stwierdziłam, że chciałąbym opowiedzieć coś personalnego ... któtkie rysunkowe historie o kobietach. Historie o mnie, o tobie, o niej ... Czasami zabawne, czasami romantyczne, innym razem z odrobiną pozytywnej energii. Nie wiem jak się to rozwinie i ile historii opowiem :) Zapraszam do obserwowania! Na tumblr i instagramie #LookMeInTheHeart 



You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe