Dream Big! write your dreams with me / Wielkie marzenia! spiszmy je razem

Monday, May 16, 2016



Wielkie i małe marzenia, macie takie? Ja mam kilka marzeń, wydają się tak wielkie i tak piękne, że kiedy o nich myślę to aż czuję delikatny uścisk w brzuchu, jednak czym częściej o nich myślę tym bardziej stają się realne, sprawiają, że czuję delikatny dreszczyk na ciele. Postanowiłam o nich myśleć codziennie ... zaraz po przebudzeniu i przed zaśnięciem. Mało tego postanowiłam je spisać, wytrwać w ich realizacji. Będzie to piekna i ekscytująca droga, może pojawią się trudności, może momenty zwątpienia, ale te marzenia są warte wysiłku. A Wy macie takie marzenia ...? 

Zastanawiałam się jak nazwać notebooki - notesy, z moimi ilustracjami na okładkach i właśnie tego pieknego poranka wymyśliłam nazwę "DreamBook"! Nie bójmy się marzyć, nie bójmy się spisywać swoich marzeń, nie wahajmy sie ich zrealizować. Tego Wam i sobie życzę. Miłego tygodnia!


"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams." - Eleanor Roosevelt

DreamBook

Projects, partnerships or licensing, please contact me: 
atelier@annaostapowicz.com
Thank you for visiting!

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe