Welcome to my art atelier in Paris / Witam w moim studio ilustracji w Paryżu

Saturday, May 14, 2016



Welcome! If you want to know me better you can see my favourite place in the world, my small atelier where I usually work :) drinking coffe or tea in my cup and listening jazz music. I'm lucky to do what I really love and happy to create illustrations for you, that's why I appreciate every moment of my creative life! Enjoy with me:)

Zapraszam dziś do mojego ukochanego miejsca na ziemi! Możecie zajrzeć do mojego małego studio gdzie zazwyczaj pracuję :) popijając kawę lub herbatę w ulubionym kubku, słuchając muzyki jazzowej. Jestem szczęśliwa mogąc robić to co sprawia mi przyjemność i tworzyć dla Was ilustracje, dlatego cieszę się z każdego momentu życia! Miłego dnia:)

If you'd like to work with me or just say hello, 
don't hesitate to contact me!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Pięknie tu u Ciebie! Cudnie móc robić to co się kocha i to jeszcze w tak przyjemnym miejscu. Życzę mnóstwa ciekawych pomysłów na ilustracje. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło i serdecznie dziękuję za ciepłe życzenia!

      Delete

Instagram

Subscribe