Culinary illustrations, Romantyczna Restaurant Dr Irena Eris / Kulinarne ilustracje, Restauracja Romantyczna Dr Ireny Eris

Thursday, June 23, 2016

 culinary illustrations by Anna Ostapowicz

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność stworzyć ilustracje kulinarne do przepisów wspaniałego szefa kuchni Pana Łukasza Wojasa, który serwuje dania w jednej ze 100 najlepszych restauracji w Polsce. Mowa o Restauracji Romantyczna w Hotelu SPA Dr Ireny Eris Wzgórza Dylewskie. Miejsce warte poznania, jako pierwsze  rekomendowane (już w 2006 roku) przez Slow Food Polska – organizację non-profit, której celem jest „ochrona prawa do smaku”. O jego wyjątkowości stanowią autorskie dania Szefa Kuchni i sezonowe menu, które pozwala na odkrywanie różnorodnych smaków w zależności od pory roku. Czekało mnie nie lada wyzwanie i kilka dni pasjonującej pracy wśród ciekawych przepisów, składników, farb i zarysowanych kartek. Po publikacji ilustracji w Magazynie Sense of Beauty, postanowiłam rozwijać ten inspirujący temat ilustracji i rysunków kulinarnych i komponować jak prawdziwy szef kuchni :) swoje smakowite kompozycje na kartkach papieru zapisując je tuszem i akwarelami. Dziękuję za to piękne wyzwanie firmie Dr Irena Eris, współpraca z takimi klientami to dla mnie nie tylko przyjemność, ale również zaszczyt. 

Życzę Wam słonecznego tygodnia i przepysznych wypraw kulinarnych!

Jeśli jesteś zainteresowany współpraca przy tworzeniu inspirujących projektów graficznych lub pięknych ilustracji, które sprawią, że Twoja marka będzie wyjątkowa? Napisz do mnie: annaostapowicz@gmail.com

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe