Inspirujący kulinarny blog Makecookingeasier.pl / Inspiring culinary blog Makecookingeasier.pl

mercredi, juillet 13, 2016


photo above: makecookingeasier.pl


Mam swoje ulubione blogi kulinarne, przyznaję szczerze jako wizualna konsumentka :) jem najczęściej zdjęcia, choć zdarza mi się też coś ugotować. Uwielbiam wizualną stronę tych wspaniałych przepisów, ujęć nakrytego stołu, świeżych składników prosto ogrodu, owoców, warzyw, kwiatów... mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Zachwyciły mnie zdjęcia Zosi Cudny, która oprócz tych kulinarnych zdjęć publikuje również zdjęcia lifestylowe. Piękne kolory, wspaniałe ujęcia wprost idealne do malowania kadry. Chciałam namalować kilka deserów autorstwa Zosi, ale tak zachwyciły mnie te letnie ujęcia z ogrodu, że nie było mowy na ten moment o malowaniu niczego innego. Akwarele, herbaciany odcień tuszu i pędzle poszły w ruch. Tak właśnie powstały te dwie ilustracje: "Czereśnie" i "W ogrodzie", nasycone zielenią i delikatne jak krople letniego deszczu.

Pięknie dziękuję autorce zdjęć za inspiracje, 
zapraszam na bloga Zosi choć na pewno go znacie.

Słonecznych i smacznych wakacji!


Projects, partnerships or licensing, please contact me: 
atelier@annaostapowicz.com
Thank you for visiting!
ZapiszZapisz

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe