Wakacyjne podróże, plany i wspomnienia / Summer trips, plans and memories

Monday, July 25, 2016

Summer Notebooks availabe on my art store 
 www.shop.annaostapowicz.com


Jak śpiewała Ella Fitzgerald :

"Summertime and the livin' is easy
Fish are jumpin' and the cotton is high ..."

Plany, podróże, odkrywanie pięknych miejsc w słońcu, nareszcie lato i sezon na wakacyjną przerwę. Jestem ciekawa gdzie planujecie wakacyjne voyage, albo może gdzie już byliście. Ja swój pierwszy wyjazd planuję do Polski :) następny do słonecznej Lizbony. Zabieram tylko najpotrzebniejsze rzeczy, cały dobytek pakuję w jedną walizkę, a na liście  rzeczy priorytetowych są: krem z filtrem, okulary przeciwsłoneczne, szkicownik do rysowania, notes na zapiski i aparat. Każdy ma własny sposób na wymarzone wakacje, to wy sami wiecie co lubicie najbardziej i jakie chwile najlepiej wspominacie. Jednym z moich sposobów, żeby zachować piękne wspomnienia jest "dziennik podróży". Czasem wklejam zdjęcia, zapisuję ważne miejsca, wydarzenia, robię szybkie szkice, albo spisuje nowe słowa, których się nauczyłam. Wspaniale się to ogląda w jesienne wieczory, kiedy za oknem deszcz. Ostatnim razem będąc na wakacjach w Barcelonie znalazłam punkt gdzie na miejscu wywołałam swoje zdjęcia. Podróżujcie, zapisujcie piękne wspomnienia i pamiętajcie:

"Letnim czasem życie zdaje się prostsze 
Ryby skaczą, a bawełna rośnie wysoko (...)"

"Pewnego ranka wstaniesz ze śpiewem na ustach
Rozwiniesz skrzydła
I sięgniesz nieba 
(...) "

Ella Fitzgerald "Summertime",1968 rok

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe