Jak powstały Ilustracje do katalogu AVON / Illustration Process - AVON catalog

Monday, August 29, 2016

illustration / Anna Ostapowicz

Jeszcze przed wakacjami zostałam zaproszona do współpracy z firmą AVON Cosmetics. Zadanie, które miałam wykonać okazało się na tyle pasjonujące, że zgodziłam się dość szybko. Priorytetem w mojej pracy są właśnie projekty dla firm z branży Fashion & Beauty (portfolio: annaostapowicz.com). Zadanie polegało na  stworzeniu serii ilustracji do nowego katalogu, sylwetki kobiet obrazujące trzy typy zapachów AVON Cosmetics. Katalog ukaże się we wrześniu na terenie 18 krajów Europy, min w Polsce. Zaprezentuję Wam rezultaty, kiedy będzie można opublikować prace.

Przy realizacji takich projektów, poświęcam maksymalnie dużo czasu na osiągnięcie satysfakcjonującego efektu. Rozpoczęliśmy od profesjonalnie przygotowanego briefu, omówienia tematu z Dyrektorem Kreatywnym, który dokładnie wiedział jakie ma wymagania, te kroki pozwoliły na szybkie rozpoczęcie zadania.

Kolejne kroki, które pozwoliły mi rozpocząć proces rysunkowy to dobranie odpowiednich narzędzi rysunkowych, odpowiedniego papieru, zakup brakujących kolorów farb, tuszy etc. Nie lubię odrywać się od pracy, dlatego zawsze staram się mieć wszystko pod ręką.

Czarno białe szkice tuszem pozwoliły mi znaleźć najlepsze spojrzenia rysowanych twarzy postaci, był to najważniejszy i zarazem najtrudniejszy element każdej rysowanej sylwetki. W tym przypadku każda z postaci miała odzwierciedlać odpowiednie emocje, takie jak: romantyzm, seksapil, pewność siebie etc.

Po stworzeniu kilkudziesięciu szkiców twarzy, oraz kilku szkicach całych sylwetek kobiecych w odpowiednio dobranych strojach, prace zostały przekazane do działu kreacji. Trzy sylwetki postaci wybrane przez dział kreatywny zostały w następnej kolejności przeze mnie ręcznie pokolorowane, cały proces z dbałością o każdy szczegół i każdą akwarelową plamę. 

Po akceptacji ilustracji, drobne poprawki i szczegóły zostały naniesione komputerowo a  skończone prace zostały przekazane do Działu Kreacji AVON, po czym trafiły do druku.

Podsumowując zadanie z osobą odpowiedzialną za projekt, byliśmy bardzo zadowoleni oboje z efektów współpracy. Otrzymanie końcowej pozytywnej opinii i osiągnięcie obopólnego zadowolenia z projektu jest dla mnie niezwykle ważne. 

Pragnę podziękować firmie AVON Cosmetics za profesjonalną współpracę i możliwość wykonania pięknych ilustracji, które mam nadzieję spodobają się również Wam - Odbiorcom, jest to dla mnie zawsze największa satysfakcja... tworzyć coś pięknego dla ludzi.

Projects, partnerships or licensing, please contact me: 
atelier@annaostapowicz.com
Thank you for visiting!

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe