Paryski Szyk - Nowe kartki pocztowe / Parisian Chic - New postcards

Wednesday, September 07, 2016


Zaczęło się od tego, że nie mogłam się powstrzymać odkąd zobaczyłam ten kolor kopert w moim ulubionym sklepie z papaterią L'Art du Papier Paris. Skończyło sie na tym, że wyszłam stamtąd z uśmiechem i pudrowymi kopertami w kilku rozmiarach. Specjalnie dla Was przygotowałam serię kartek pocztowych, z Paryżankami. Kartki są wyjątkowej jakości, sama nadzorowałam proces druku na fotograficznym papierze o subtelnym matowym wykończeniu. Trwałość pigmentów pozwoli Wam także oprawić i powiesić kartki na ścianie, bez obawy o blaknięcie. Sama przyjemność wracać do pracowni z myślą o tym, że mogę stworzyć dla Was takie pastelowe cudeńka! 

Kartki i Art Printy znajdziecie w sklepie online


Kolejną serię wyjątkowej papeterii zapowiadam już wkrótce. 

Jeśli jesteś zainteresowany współpraca przy tworzeniu inspirujących projektów graficznych lub pięknych ilustracji, które sprawią, że Twoja marka będzie wyjątkowa? Napisz do mnie: annaostapowicz@gmail.com


You Might Also Like

1 komentarze

Instagram

Subscribe