Wycieczka do Bretanii, z widokiem na morze / Bretagne travel, wit sea view

Saturday, September 17, 2016


 Le caramel au beurre salé "Karmel z solonym masłem" 


Jeśli można sobie wyobrazić perfekcyjny poranek z kawą, 
to ten był najlepszy w moim życiu.

Kiedyś, mój dobry przyjaciel powiedział, że mam włosy w kolorze karmelu. To prawda, mają dość nietypowy odcień blond, czyżby były tego samego koloru co Lcaramel au beurre salé ten w słoiku prosto z Bretanii? :))))) Oglądając ostatnie zdjęcia z podróży do Bretanii stwierdziłam, że wtapiam się idealnie w krajobraz tego pięknego miejsca. Błękity, piaskowe beże, płowe brązy i szarości. W Bretanii widać, że natura to najdoskonalszy twórca. 

Podróż do nadmorskiego zakątka Francji nie była planowana, spontanicznie przyjęłam zaproszenie i spakowałam walizkę. Było warto! Kilka dni nad morzem koją duszę, szum morza i bezkres nieba koi zmysły, a delikatny powiew morskiego wiatru przypomina, że to wszystko dzieje się naprawdę. Polecam smaki, zapachy i widoki Bretanii, ja odwiedziłam tym razem Brest i okolice. Mogę tylko jednym słowem powiedzieć dziękuję za cudowne chwile, przemiłych ludzi i wspaniałą gościnę. Was zachęcam do odwiedzenia tego magicznego miejsca, nie zapomnijcie zabrać najpotrzebniejszych rzeczy. 

Co warto zabrać ze sobą wybierając się do Bretanii?

- parasol, pada często i obficie
- lekką kurtkę przeciw deszczową i przeciw wietrzną, 
w tym regionie pogoda potrafi zmieniać się z godziny na godzinę.
- okulary przeciw słoneczne, słońce potrafi być dość mocne kiedy już świeci :) 
- wygodne obuwie, lekkie ubrania
- aparat, szkicownik
- dobry humor  

Czego warto spróbować będąc w tym rejonie Francji? 

Dowiecie się w kolejnym poście, przygotowuję dla Was ilustrowany przewodnik ze smakami z Bretanii, niestety nie zdążyłam go skończyć. A teraz pora spakować walizkę, dziś spełniam jedno z moich małych podróżniczych marzeń, Lizbona! 

Do zobaczenia wkrótce!
ZapiszZapisz

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram

Subscribe