Wyjątkowy prezent ślubny - portret pary / Anniversary gift idea - couple portrait

Monday, September 05, 2016

illustration / Anna Ostapowicz

Miałam ogromną przyjemność i frajdę tydzień temu stworzyć wyjątkowy prezent ślubny dla pary mieszkającej w Paryżu: Małgorzata i Fabien. Tuż po wakacjach jedna z moich koleżanek zapytała mnie czy podjęłabym się stworzenia oryginalnej ilustracji jej przyjaciół, którzy wkrótce biorą ślub. Zanim się zgodziłam, poprosiłam o kilka zdjęć i krótki opis ich upodobań, zainteresowań... stworzył się dzięki temu opis dwojga fantastycznych osób, którzy ze zwariowanym uśmiechem na twarzy i zabawnym kotem o imieniu Cibelle postanowili spędzić wspólnie życie. Pomyślałam, że jest to wspaniały pomysł na sprawienie im przyjemności i zatrzymania ich uśmiechniętych na kartce papieru, która oprawiona w minimalistyczną białą ramkę jest gotowa do powieszenia na ścianie. 

W ruch poszły pędzle, farby akwarelowe i akryle, odrobina tuszu który przykrył pierwszy szkic... i gotowe :) Pozostało tylko oprawienie ilustracji, wybranie odpowiedniej ramy i zapakowanie upominku. Sto lat w uśmiechu! 

Jeśli jesteś zainteresowany współpraca przy tworzeniu pięknych ilustracji, które sprawią, że Twój prezent będzie wyjątkowy i wywoła uśmiech na twarzach obdarowanych osób. Napisz do mnie: annaostapowicz@gmail.com

You Might Also Like

2 komentarze

Instagram

Subscribe